خیلی تنهام..


دفتــــر خاطراتـــــم

خاطرات خوب و بد زندگی

خیلی وقته احساس می کنم دیگه کسی نیست که به حرفام گوش بده..

دیگه کسی نیست که توی جمع هوامو داشته باشه و ازم طرفداری کنه..

انگار همه فراموشم کردن..نمی دونم شاید دیگه واسه کسی مهم نیستم..

یه مدته که خیلی دلم می گیره..خیلی زود احساس تنهایی می کنم..خیلی زود ناراحت میشم..هر کاری می کنم که

به روی خودم نیارم نمی شه..همه می فهمن

نمی دونم چرا..شاید به خاطر اینکه تنها شدم..دیگه کسی نیست که باهاش درد و دل کنم..

شاید به خاطر اینکه دلم خیلی خیلی پره از درد و دل هایی که هر روز میریزم توی دلم و جز اون هیچ کس..

حوصله کسی رو ندارم دیگه دوست دارم فقط خودم باشم و با خودم حرف بزنم..

خسته شدم..نمی دونم از کی..!!! از چی..!!! فقط می دونم که حوصله هیچ کس و هیچ چیزی رو ندارم..

تو رو خدا هوامو داشته باشین..خیلی تنهام..کسی نیست سراغ حالمو بگیره..

واسه همه فراموش شدم..دیگه کسی نیست که واسش مهم باشم همه درگیر خودشونن منو فراموش کردن

انگار یادشون رفته که منم هستم..

چرا هر کس ازدواج می کنه دیگه...کسی اینجا حواسش به من نیست...همه میرن و میان ولی کسی نیست

بگه... مهم نیست..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:,ساعت 17:30 توسط ویــــدا & مسـلم| |


Power By: LoxBlog.Com